zondag 31 mei 2015

Toneelstuk of niet , dat weet ik niet ,

of er familie is uitgenodigd om de situatie in te schatten , snob volgens dat wat de trap op ging , heel goed ! , liever een snob dan een slob vanuit het Engels , ondertussen praat ik gewoon altijd Nederlands wanneer het eens de deur open doet en staat te schreeuwen en te schelden in het Duits , dan ben ik geen psychiatrische patiënt , vandaag wilde er weer 1 dood door wat ik meld aan de Politie of wat het deed , over de grond heen rollen en kwijlen Alison wel te willen zijn voor me , met veel lol om mijn 'Franco-blogs' het nadeel is dat Nestor weigert in dezelfde als met zijn familie Nederlands dus te praten wanneer het gaan moet over dat fietsslot bijvoorbeeld , op een fiets die mijn slot blokkeerde om los te komen , maar volgens hun verder geen waarde meer had na wat gesleutel van onderdelen daar af op een fiets die hij geleend zou hebben van zijn moeder , met iedere keer weer die multiple 'persoonlijkheid' stoornis om geen woord in het Nederlands te kunnen uitspreken zoals geen 1 bewoners daar en je dan ook nog eens geheel irritant in de rede te gaan vallen wanneer het je tegen je zin in , in het Engels doet , het blijven gewoon vieze drugshoeren en hun Oma's en Moeders wat dan ook moeten begrijpen dat die grappen zo goed zijn over hun , omdat het de waarheid is , dat ze precies hetzelfde zijn als mijn mid-broertje waar ze toen zo graag van af waren in hun buurt , en daarom draait Franco geen sinasappel meer rond , voor het schillen , maar sommigen van Nestor zijn familie zien dat zo allemaal zo gebeuren .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten