donderdag 21 mei 2015

Maar daar door dacht ik dus verkeerd over Alison ,

in 2005 , en dan dat klap eens in je handjes gedoe van die hetekrulspeldenbadmuts zoals zijn moeder en zijn jongere broertje die hopelijk rustig aan blijven doen zoals ze nu doen in die bovenwoning , ZONDER MIJ DAAR OOIT OP BEZOEK TE KRIJGEN , met hun valse intentiteitsaannames via het gepraat dat ze volhouden op die stereo , nee na EricErik moet ik die vieze Tom van Suzanne niet vergeten te noemen natuurlijk met zo'n 'Rambomes' van zo'n overkapping op Kuilsburg af te springen , om mij als 'nazi' dood te steken met een mes door mijn schedel , zelf was ik dronken en niks door gehad van deze zoveelste 'schrik' in dorpen en steden , iedereen walgde van ze maar zo zit je ook weer in Holwierde niet alleen in Drachten dus , waarom het maar niet gaat lukken dat soort 'crepe' van onze Nederlandse media maar te vergeven en te vergeten waar ze het eigenlijk altijd maar voor opnamen , met nu proberen het zo te houden misschien ook nog dat mijn mid-broertje niet het 'slachtoffer' was van hun , maar hun 'drugspusher' , toch blijft het wel een probleem natuurlijk voor mij waarom er nooit eerlijk over is gepraat met mij door zo'n A.F.P.N. en wat Alison niet mocht , terwijl ze het beter maar wel uitvoerig hadden moeten voorstellen aan mij en haar om dingen te bespreken en misschien zelfs al tien jaar eerder te zijn begonnen , zonder dit soort haat en nijd nog steeds te moeten noemen , omdat het zo niet lukt om mij en Alison nog een keer weer in bijzijn van hun eigen publiek wat aan te doen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten