dinsdag 26 mei 2015

Ik wilde mijn stempeltje wel hebben ,

dus twee van die grote zakken per stuk 6,98 in de aanbieding , normaal iets minder dan tien euro en die van Catsan is de ouderwets zware kattebakgrit van 4,5 Kg per vijf liter , Toilet star is prima op zich , maar mijn nu binnenkatten schijten en pissen dus niks meer buiten en ze liggen in hun eigen pootstappen terug in de vensterbank , ook al was het mij altijd goed genoeg , ook die van de Albert Heijn het lijkt er op dat er geklaagd is dat die duurdere te weinig verkocht wordt , terwijl de prijs van die dure mij toch echt dan niks uitmaakt bij zo'n speciaalzaak ik heb nu bijna vier kattebakvullingen voor dus normaal tien , twaalf euro en zestien tot achtien euro en dan nog steeds niet die ultra-hygiënische kwaliteit , maar kleisporen van wat ze nat pisten opnieuw in hun voetstappen over mijn vloer en waar ze maar gaan liggen , na dan ga ik geen prijs meer proberen te drukken in de supermarkt en mogen ze van mijn part alle kattebakgrit gewoon wel uit hun handel halen , wanneer het jou als klant een uitgave moet worden van ongeveer tien euro in de maand naar veertig , of ik zit met ongeveer twintig wel weer met grote zak op mijn bagagedrager , twee keer in de maand .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten