zondag 31 mei 2015

Op zich een improvisatietest ,

ook op forensisch gebied handig om de situatie voorbedachte rade of echt zelfverdediging te meten , iemand die snel en goed improviseert lijkt ook snel op iemand die in voorbedachte rade handelde , zelf zit ik dus met laffe zichzelf met name traumatiserende gezinsleden in die bovenwoning , die zeer zeker niet uit mijn gezin kwamen , en de wijze waarop zich hun hetze tegen een bak gemarineerde vlees op de foto op Blogger zich voortzet , ben ik de improviseur en niet de dader in dit geval van leuk , mooi en lief willen wonen te verstoren , maar een stelletje dat hun peuterslaap door mij wel gegund werd , maar net als mijn mid-broertje gunden zij zichzelf dit hoogstwaarschijnlijk niet en vallen nou ten onrechte mensen aan in de nacht en overdag , voor een gezond leefritme waar zij het nooit mee eens zijn , te verwijten aan dat wat hun ouders hun misschien niet aan deden , of toch ook wel van weten dat zij in die bovenwoning gewoon in een penitentiaire inrichting horen om de wijze waarop zij anderen hun gekozen 'leefstijl' aan op dringen , als een gevangenis , dus melding drie deze week aan de Politie , om een indruk te geven waarom familie van mij liever wel gebeld wil worden maar ook graag mij over mooie leuke lieve dingen hoort vertellen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten