woensdag 27 mei 2015

Zittend pissen ,

ook niet , misschien op een softere moment of zo , dat zo'n jongentje wel weet dat mannen dat wel eens doen , met die hand ook de boel weg houden uit dat u-bochtje maar ja , je schijt zo dan wel tegen je kloten aan zo met dat geduw en ja met rechts veeg ik dus ik hang hem altijd over mijn linkerknie , moet je ook niet weten dat ik dan toch nog twee dagen met zo'n spijkerbroek loop soms , maar toch even eerlijk onder elkaar ik druppel zo eerder na als een oud wijf als ik dat niet doe en zo pis , dus staande over mijn linker onderarm , huidje naar achteren en regelmatig toch een moeite om die u-bocht van mijzelf al door te komen , ingenieus zo'n vleeswissel van de zaadrails af naar de monopisbuis en dan dus die lap vlees op mijn eikel , geen pluizen , zand of haren en dan een mooie straal , en dan ideaal papiertje , bestaat niet , begint altijd maar te pluizen en vochtig toiletpapier bevat kamille , dit is ook wel bekend als doorbloeding verstoppende , ideaal tegen aambeien dus zulke thee drink ik niet , over zittend pissen gesproken .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten