woensdag 27 mei 2015

Was moeilijk ,

om alles ook in 4G open te krijgen , en na een minuut deed ik een poging een e-mail te sturen , waar de V.A.R.A. hun buffer , irritante is te zacht uitgedrukt , bovenwoning uitwoners ook het gelijk op een feestje zette met de ip-nummer die bekend werd , nee ik denk dat ik zou wel genoeg gezegd heb over hun , en inderdaad probeer je maar eens los te maken van dingen , zoals ze zijn , FOUT ! , veel interessanter is de discussie of kindsterretjes Daisy Duke in the Duke's of Hazzard hadden moeten spelen , of dat eeuwig jong zijn toch ergens na vijfentwintig is en dan nog steeds er bij lopen als toen je zeventien was en met stalkhomo's (mannelijk of vrouwelijk) zoiets toch eerder een probleem wordt , dan met 'saaie' heterosexuelen in Nederland , in Nederland bedoel ik dus , hoe het met George Clooney verging was denk ik ook al de 'Europese homohumor' , zoals het ineens demonstratief betasten van vrouwen op een rode loper , nee kotsmisselijk was ik deze afgelopen week en dat blijft blijkbaar zo .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten