zaterdag 2 mei 2015

Die baard daar ben ik ook niet blij mee ,

maar andere keer , net zoals mijn telefoon , er is wel ingesproken op mijn Voicemail , maar mijn nieuwe telefoon is ook al weer gehackt , met nu niet een rondlopende zus van die Alexander in die bovenwoning te schreeuwen dat ik toch dat van mijn Oma , mijn andere Oma die nog leeft wel moet kunnen horen , dat is me niet gegund , ik weet niet wie mij belde om vijf minuten voor twaalf , en misschien was het mijn Oma weer of iemand anders , want geen weergave op nummer is chique schijnt het tegenwoordig , maar of die Tante Stientje nog wel eens rookte , nee ook al vond ze Lucky Strike aditive free ook wel lekker , ruiken en 1 gedraaid en gerookt en zeg ook niet of ik heb gerookt wel ? , Jeb Bush was ook eerlijker dan Bill Clinton , ja de 100% natuurlijke aditive's , die ten onrechte aditive free genoemd werd , is zo goed geweest voor de markt , dat heel veel ex-rokers het niet blijven , en Tante Stientje wel en ik ook nu , kan wel roken maar toch liever ook niet gezien de longprestatie .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten