zaterdag 2 mei 2015

Ik weet niet wat ik zeggen moet ,

ik hou het in het positieve , ook al is het wel allemaal moeilijk te doen soms gezien de hoeveelheid wat wel waar is en wat niet waar is , zoals die andere Facebook en the Oppertunist , die daar ook nog eens op gedeeld is , maar ik mis mijn Tante Stientje dan natuurlijk ook heh? , niet dat ik daar alle weken of maanden op bezoek moet of wil , maar die houdt daar ook niet van , ''As ze niks moinen en mie achter de centen áán zitten!" , en in die hele rouwperiode is mij beloofd dat Alison er zo is , dan gaan we samen , dan heb ik een huurauto , ja ja en na een paar weken , een paar maanden weer eigenlijk niet op de hoogte van de jongste zus van mijn Oma of Neef dan alleen via Facebook , maar op zich kan , Tony Mangurian is familie van haar en geen nieuwe liefde , want dat zeg ik net in mijn familie gaat dat dan precies hetzelfde , maar toch deze week moet het toch wel zo ver zijn toch , omdat ik in al die tijd veel minder bij mijn eigen familie niet op bezoek ben geweest , omdat er tegen mij gelogen wordt dat Alison haar familie niet opzoekt , maar mij .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten