zaterdag 21 februari 2015

Als ik nou die sleutel doorslik,

dan kan ik altijd stiekem op die fiets weg en had ik te eten, ik wordt echt niet blij van Bob Marley, Iron like the Lion in Zion, weer de ruzie in principe met Obama, Netenyahu wil graag de verkiezingen winnen en Amerika is zo populair, dat daar is afgesproken dat geen enkele Amerikaanse president een verkiezingskandidaat ontvangt om zo deze kandidaat te ondersteunen, dus de Republikeinen hebben Netenyahu uitgenodigd om te spreken in het parlement, waardoor Obama ook deze keer weer zich niet in zijn eigen werkruimte kan vertonen om principieel te blijven, dankzij Netenyahu, en ik denk dat de de boodschap kom naar Israël dus niet die is van ''Hier ben je veilig.", maar ik heb mensen nodig om te blijven volhouden dat het bouwen van nederzettingen in Palestina nodig blijft, ergens een hele andere groep waar we dankzij die problemen die gemaakt worden er weinig nog aan profilering van het Joods zijn echt nog gebeurt, niet door Hitler, maar dat soort tactieken, van armoede dus dat wel goed ge-intergreerde immigrantenvolk dat zich als tweede generatie teleurgesteld als Griekenland of Nederland, dan beter voelt als hun ouders in hun religie en daarom oerdom naar Syrië of Irak gaat, terwijl hier ook zo over gedacht wordt in Amerika, ''Hou eens op, ga eens wat doen je werkgelegenheid Europa, of val... ", ja logisch dat krijg je, als je zelfs alles letterlijk en figuurlijk herhalen moet, en er weer ''Nee, je liegt." gezegd wordt terwijl het niet zo is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten