vrijdag 27 februari 2015

Het liefste schreef ik ook weer ,

niet alleen dat , maar had ik ook mijn gitaarversterker al gehad , dus nee alle dingen tegen mij aan misdaad wat dan weer in der minne wordt opgelost , in gebreke wordt opgelost , dankzij P.V.D.A.-'kid's' hun uitnodiging daar toe , waarbij wel de overgrote meerderheid van Nederland niet meer in de bibliotheek mag zonder bibliotheekpas omdat je dan kan lezen dat wat zij maar een vriend vinden (die hun kop eventueel volledig kapot trapte) die gaat vrij uit , krijgt geen strafrechtelijke vervolging omdat als deze P.V.D.A.-'kid' aan het werk gaat , vier uur in een maand , dan of minder zelfs , want het nadeel is , de lokale 'Naturistenclub' zorgde met P.V.D.A.-'kid's' van verdwijning en vernieling van onze volgens de wet publiek toegankelijk zijnde Strafrechtboeken en Burgerlijk wetboek , dus in combinatie denk ik nog steeds dat ik met dat soort diefstal goed gepraat tegenover mij , gewoon die roos laat staan voor wat het is , en vooral weer geen P.V.D.A. ga stemmen om iedereen een groot plezier te doen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten