woensdag 18 februari 2015

Verschillende dingen wat ik moet,

meer naar buiten wat ik mijn Oma ook beloofde te doen, maar door alle problemen met de kou nog niet zo goed kon, ik snap zelf ook niet waarom mijn neusbloed als ik snuit, na het niezen of het is echt die zware longontsteking die dus door de jaren heen in mijn familie heen zwerft, zelf weet ik dat ik mijn Oma die nog wel leeft niet heb aangestoken zoals mijn andere Oma mij wel, en die Gezinsbijbel is het eigenlijk heeft daar ongetwijfeld een rol in gespeeld andere familieleden hadden het ook na het weer eens inkijken van die Gezinsbijbel, zonder ook maar een schuldgevoel te willen geven, die Gezinsbijbel was drie jaar geleden voor het eerst eens weer gelezen door kleinkinderen van mijn Opa zijn zussen dus nee ik denk er niet zo over, maar wil wel graag weten wanneer zoiets niet actief is en wanneer wel, haar zoen bij het afscheid nemen heeft mij aangestoken en het is een soort longontsteking waar je jarenlang mee doorloopt, het is misschien mogelijk om in Amerika daar ouderwets een dokter nog kunt vragen zonder angsten van allerlei staatsambtenaren dat je het land kapot maakt, een onderzoek te doen naar je ontstoken opgehoeste longrochel, binnen een bepaalde tijd dus goed geconserveerd voor onderzoek is het lastige aan zo'n onderzoek het tweede deel waarom doktoren het ook verwaarlozen, terecht of onterecht, gewoon in het midden gelaten, maar de antibiotica moet er ook nog eens zijn om er van af te komen, maar zodoende dus een andere huid, als van een roker nog steeds, met heus waar, denkende aan dit, sommigen die repareren ook graag dingen voor mensen tegen betaling, zonder er een relatie aan over te houden, het nadeel is, is dat het soms diezelfde gevoelens van ik kan niets oplevert als bij bijvoorbeeld een verpleegster die je kind een pleister op kan doen, en weghalen zonder dat gejank, zo'n jongetje was ik ook voor mijn Moeder, en ergens weet ik zeker dat daarom er ook mensen met een technische loopbaan juist daarom ook zo'n reparatiebaan wel willen, maar om die keerzijde dus hetzelfde hebben, niet gaan zeggen, ''Je hoeft je niet nutteloos te voelen." wat geen leugen is, maar werk moet er ook blijven, en een polikliniek is er nog steeds wel, maar binnenkort langs een A7 en dat is eerder denk ik een aanspraak op de kosten van onze gezondheidszorg, ook al is sommige vynil wel maar tien jaar jonger dan zo'n Gezinsbijbel, maar actief en niet actief dat weet je.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten