dinsdag 24 februari 2015

Een fout die ik eerlijk toegeef,

Walker wil juist geen boete voor wie zijn vakbondabonnement niet meer betaald , met een 'right to work' bill , een lokale wet waar een werknemer dus al een baan kan krijgen zonder lid te zijn , net als hier in Nederland , maar dankzij de Internationale kredietcrisis , zeg gewoon maar het allerslechtste voorbereidingsscenario ooit met Balkenende hadden de vakbonden geen recht meer op bescherming bieden van individuele arbeidsrecht , maar alleen voor het behoud van de werkgelegenheid zelf , altijd dacht ik al dat de Internationale kredietcrisis een gang van zaken was die met de wens naar Globalisme makkelijk te voorkomen had kunnen zijn , met dus het verbieden van nationale belastinggeld in het buitenland neer te zetten wat iedere coalitiepartner van Balkenende ook deed , met als resultaat dat toen alle biljoenairs hun geld op gingen nemen , er in IJsland een bank te klein werd om alles nog met zo veel rente te voorzien en ook nog eens zelf geen geld meer had om uit te lenen , dus in dit verhaal met Walker is dat hij niet verantwoordelijk was voor die kredietcrisis , maar wel dus de mensen een kwijtschelding geeft voor de vakbonden hun nog te ontvangen geld , zodat ze dus minder geld hebben om actie te gaan voeren en ook voor de individuele werkrechten op te komen , dus eerlijk is eerlijk waarom ik niet te fel ben over Amerikaanse binnenlandse politiek zoals de Amerikaan zelf , dat is dus door dat ik te weinig de artikelen allemaal lees , maar het nog steeds begrijp , een vakbond is net zoiets als de politiek zelf , en nee ik denk dat een politicus alles niet mag afschuiven met "Nou ben ik goed genoeg voor je!" en dan geen werkgelegenheid voor je regelen is dan alles behalve goed , ik dacht dus terwijl ik niet daar woon dat hij de vakbond wilde misbruiken via een verkeerde vorm van steun , een lidmaatschapverplichting wil Walker absoluut dus niet , maar een niet lidmaatschapverplichting moet er ook niet komen om hetzelfde effect , dat een politicus geen verantwoordelijkheid heeft over te bieden werkgelegenheid , zonder een vakbond twee keer zo gevaarlijk voor een meerderheid wat een groep aan werknemers gewoon is , het andere verhaal daar bij in mijn eerste upload vandaag dat klopt wel , iedere twee keer per jaar moet de Amerikaanse Draghi, Mevrouw Yellen vertellen wat ze doet en wat ze deed , maar dat er tussentijds nog door anderen naar gekeken kan worden moet je niet doen denk ik , dan alleen maar wat zij van de Federale bank lieten zien , maar wanneer er zo veel Republikeinen van elkaar verschillen en sommige Democraten ook , moet je het elkaar tegenwerken niet nog makkelijker maken via transparantie .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten