donderdag 26 februari 2015

Uriah heep , en nee had ik nooit wat mee ,

"Vind je wel goed." zei iemand ooit eens , wel vaker , inderdaad in die klacht geef ik iedere fan gelijk , wat zijn Bowiefans dan dikke egotrippers echt ongelooflijk , waarbij oud leed altijd zeer bleef doen ook door ons als Bowie publiek , maar ook wat is er of was er aan te doen als je ziet dat ik nu 42 ben , zo oud als Bowie op Tin machine en toen was ik nog geen twintig , kijk daar zit die kanttekening toch ook wel terecht , maar dan wel 'allemaal' Velvet (underground) luisteren , of the Stooges en Lou Reed en nee ergens was de trage afsleep van the Spiders ook iets van allerlei geheim en ook het ging zo als je de interviews leest , en nee Uriah Heep in 1978 toch ook duidelijk zijn muzikant wel of die van the Spiders , maar toch het was een soort sound die ophield dat ben ik heel eerlijk , maar ten onrechte ook , ben ik ook heel eerlijk , want als je de tijd kent die jaren tachtig waarin ik niet alleen tien plus was , dan zit het wel goed met het zeggen dat die sfeer er nog altijd bij zat in de betere soundtrack van betere films uit die tijd , horror of travestieten in studentcampusmovies niet verkeerd als je zo'n vhs niet kan afspelen of niet meer hebt dan zit het wel goed om met Uriah Heep eens de boel beter uit te leggen zonder Kiss of Village People die op zich dan niet in dit rijtje thuis hoort , maar ergens die tand des tijds meer in zich heeft zitten , en ook niet wanneer het om dat soort ruig gaat , Queen en Body Language ach , ze hebben allemaal wel goede dingen gedaan na die Spiders , ik geloof het wel , dat zeldzame Bolder interview , daar was Mister Bolder al dronken , en had gelijk over zijn fans .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten