donderdag 19 februari 2015

"Spuitje?", nee,

ik wil wel goeie Amerikaanse antibiotica, maar heroïne nee, ook wil ik wel als ik eindelijk geld mag verdienen omdat ik niet meer in Europa woon, wel denken aan mijn idee voor waterirrigatie in Amerika, niet in Somalië wanneer het niets doet aan Al-Shabaab zonder Kenia, maar energiemaken met waterpurificatie uit de Pacific Ocean, kost bijna niks wanneer het een jaar of tien later dan ook echt klaar is, en dus betaald, dan moeten er niet weer allerlei incesthoeren Male or Female weer op mijn kop gaan lopen trappen natuurlijk, want anders ben ik het vertrouwen kwijt, ahum, in ieders geval heb ik hier een wapen vast die niet klaar is andere vleugelmoer nog en meer, laat ik niet zien, martelwapen, 'iedereen is dom' en ziet het niet, ik net wel, hun ongefundeerde woede is in die zin wel opgebouwd uit een haat jegens het feit dat honden hun eigenaars de stront van de straat moeten rapen zodat ze niks te eten hebben zoals vroeger thuis, met daarom die gestamp en getrapt naar hun vloer boven mijn keuken wanneer ik eten kook, het is smerig, maar wel waar, zo kent ook niet iedere hondeneigenaar elkaar niet, maar van mijn katten blijft dat af, met nog geen blik op wat er in vuilcontainer terecht komt uit hun kattepoep wat het wel blijft, die van hun, maar ook voor die, die er ook niet van gediend is, angsten over corruptie door de lagere overheden, als China, nee dat is niet te zeggen sinds ik die televisie niet meer gebruik om televisieprogrammas te zien misschien wel, maar toch wat doet het er toe, hetzelfde 'medelijden' voor die junkies en hun klanten, zoals ook voor die Vrij Gemaakte Baptisten die niets toegeven dan alleen dat waar ze niet aan ontkomen, toch maar gewoon dit boutje met vleugelmoertje maar niet uitbreiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten