zondag 22 februari 2015

De fles nog niet leeg,

en de laatste keer dat ik buiten deed , moet ongeveer ook een jaar geleden zijn geweest , en dat dus dankzij de gehele situatie met het willen vermijden van de buren , of ook gewoon er niet om denken en dan ook gaan doen , in een uur klaar , maar nog een uur vrij snel nog eens , de stofzuiger speelt nog steeds niet goed mee , 'de luis' kon binnen in de winkel zonder hun bedoeling , dat van het winkelpersoneel dus als koloniale nog al 'atletisch' worden met veel slapen en weinig eten of dan toch proberen er eens op te gaan om te bewegen , met nu de luie rotzakjes die met groot gemak door de rooster naar buiten dwarrelen op en over mijn hele lijf , dankzij de motor dus niet op de grond , maar in mijn hand , ik moet iets vinden waar stofluis dus van doorgaat of denkt , "Ik blijf in die motor zitten." , de echte luie vetzak uit te hangen dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten