zondag 22 februari 2015

Ik zelf had al wat anders,

wat ik schreef en nee ik raakte dat kwijt met per ongeluk terug klikken, even naar de toilet, handen gewassen, dat doe ik vaak, sommigen vinden mij daarom soms net een Jood, dan ben ik maar net een Jood, wat maakt mij dat dan uit, niets wel zo fris om alles wat met je eten in aanraking komt schoner te houden met wassen van je handen voordat je het aanpakt, maar waar het in essentie omging was de grote fout dat wij het verliezen van de economie, zo lang de misdaad daar binnen in, niet op zijn of haar minst ontslag krijgt, want wij mogen als burgers geen geld meer versturen of overmaken naar het buitenland, zo schreef ik het, terwijl sommige werknemers op werkgevers niveau, wapens, drugs of illegale media in een vliegtuig verkopen aan waar het meer kapot maakt dan iemand met een klein bedragje per maand aan een andere vriend of familielid in het buitenland, waar dus die werknemer op werkgeversniveau geen ontslag krijgt, omdat die vliegtuig soms totaal leeg heen en terug vloog, zodat een verzekeringsmaatschappij de premie een korting gaf, met als resultaat, zag ik in mijn verhaal van vorige week, dat niet alleen bilioenairs de boel verpesten met belastingontduiking maar inderdaad dat soort fraude de bedragen ook onnodig hoog maakten in de afgelopen twintig jaar,  om die volgens sommigen miezelige kleine miljoenen te verbergen als betaling onderling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten