vrijdag 20 februari 2015

Geen televisie meer,

Duitsland en hun televisie bleef ook vriendelijk en sommigen doen zich armoediger voor dan ze zijn, ook rijke mensen doen dat, in alle misbruik van de medemens hun gevijnsde excuses te maken daar voor, om hoe 'arm' of 'rijk' ze waren, Clint Eastwood werd lefty genoemd om wat die zelf maakte, goed ding, nee, hij is meer 'righty', een conservatief iemand die denk ik bijna altijd Republikeins stemde, met ook hier in Nederland V.V.D. kiezers die er daarom alleen al niet meer voor willen kiezen V.V.D. of P.V.D.A. of C.D.A. gewoon omdat het meer is dan conservatief rechts, maar gewoon a(nti)-sociaal, daarom dat vinden hun links vinden al helemaal, ik heb het Griekse nieuws nog niet gelezen, maar misschien mochten ze wel, lenen van Draghi en toch geen bezuinigingen meer zoals iedereen voor de democratie en haar regels iedereen wilde, Million dollar baby gekocht voor een euro, dat ook en dacht aan mijn kleine broertje, groot toen in een paar maanden 75 kilo aan borstspieren in Frankrijk en nu 'al' vader, ik heb alleen een puist op mijn voorhoofd en geen idee over wanneer Alison komt, maar het moet wel gauw zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten