vrijdag 20 februari 2015

Dus in die psychologie,

weet ik dat Alison blij is met deze screenshot tot zo ver dat het geen vrouwelijke Politie agent is, met een naakte man die open doet en traag jaah vraagt, het zijn nu de billen die sportscholen je beloven, helaas ook aan iedereen en het slopende aan sport hier bedoelde ik voedselgebrek, Montingiac is dood, maar heel veel mensen leven nu zo verplicht met hun eten zo in Europa, 'geweldig' gemiddeld een hogere leeftijd dan in Amerika, daar zijn onze leiders dan weer zo trots op, maar om de problemen weg te nemen zoals ze dat daar op internetgebied wel doen, dat is voor mij een zegen, alleen al die poging daar toe, zodat in alle gewenning waar in het land van psychiaters aan die dagelijkse ellende, er mensen anders worden dan wat ze zijn dat moet niet, ik niet boos en zij in die bovenwoning niet nephomosexueel, gelukkig durf ik nog wel te zeggen dat ik van Nederland hou, en dat Nederland weer van mij houdt omdat het hun in alle 'sociale' cirkels van EricErik in geen woord nog daad over mij gelooft, dus dat is een zegen, maar het werkt wel tegen dat de Politie die stalkingswetten niet mag inzetten voor mij, zoals wel voor Boris Dietrich of zo, ja dat in Amerika het Barack Obama iets makkelijker afgaat begrijp ik precies, in Amerika ligt de vrijheid van de meningsuiting veel beter in het gebruik, maar helaas ons Nederland voort dankzij sommigen een negatief voorbeeld, wat hier in Nederland in collectief jarenlang over mij gelogen is, dat soort tuig weet van geen ophouden op Obama zijn accounts, ook hier willen ze angst voor hun, met dan maar 'neo-nazi' zijn of 'rascist', met wel een probleem, een sexuele gedragsstoornis waar ze heus wel wat aan kunnen doen, ook in de omgang met een andere, is volgens hun zo veel niet verplicht, omdat ze er dan zelf gebruik van maken, maar maak jij er gebruik van, dan is het ineens een aantasting van hun individuele vrijheid, deze minderheid hackt, en probeert je dan met misdaad bang te maken en dan bel je de Politie en heb je gekken weer in diezelfde wansmaak van 'adoratie' jou het etenslust te bederven, of zin om je Twitter te lezen, of Facebook, maar ja Jeb Bush is in drie uur per dag klaar, alle e-mails te lezen en antwoorden, maar nu gaat hij de verkiezingen in, en ik denk dat Giulliani zijn excuus terecht maakte, ik heb zijn uitspraken over Obama houdt niet van Amerika niet gezien, en de koppen op de journalistieke artikelen van Bloomberg en C.N.N. hadden ongeveer dezelfde strekking, ik had zoiets niet moeten zeggen als ik alles had geweten dan had ik het niet gedaan, scheldbrieven eerste scannen dat, uit die tijd komt hij, maar een 'liefdestweet' van een 'homo' met hypno is heel wat anders, en ik denk het wel dat het Obama gaat lukken, het heel demostratief te gaan zeggen, nu misschien wel een onthulling van nieuwe namen op Universiteitsgebouwen in Florida, of Jeb Bush nou wel of niet wint, daarom gaan sommigen zo ver, ook nog eens met leugens over zichzelf, terwijl echte roem of faam is het niet, wanneer je het niet eens meent wat je zegt, maar alleen maar ten onrechte gehoord wil worden, maar weer niet door de Politie, waardoor ik ook van Giulliani wel houdt of Obama, maar traditioneel of sexueel gezien alleen van vrouwen houdt, of Alison alleen die wil om van te houden en dat hoort dan weer niet als je kinderen wil, dan hoor je van ze te houden, behalve als ze schelden wat ze niet menen, met als gevolg "Praat maar eens met een psychiater, voordat die rechter moet zijn over jou.".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten