zaterdag 21 februari 2015

Dat heeft die club incest goed verziekt,

je kan wel zo'n ketting nog kopen, zo'n Zip  vier of vijf codering als ik heb, zonder beschermhoes tegen roest, erger ik mij ook aan, aan roest aan mijn vingers, maar, met of zonder roest na een paar keer open en dicht doen was ik nu beter op de hoogte geweest over nieuwe stofzuigers, Praxis dus vierenveertig euro, ook een wat kleinere in schakels niet in lengte eenentwintig euro, maar daar hijsen ze op meters lengte ankers aan op voor ongeveer een kleine vissersboot van een meter of vijftig, maar die plezier blijft, dat als mij fiets voor mijn huis in het rek staat, dan laat ik die ketting met slot hangen!, en dan zet domme lul, of stupide kutje hun fiets ook niet in dat rek, allemaal Zip 4 of 5, nee ik moet helaas rekening met hun houden, zoals het hoort helaas weer terug komt met heroïneverslaving maar dan toch het meest en vooral het beste over mij zelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten