woensdag 25 februari 2015

Harvey's blog , en dat dankzij C.B.K.,

hun Gabrielle Elger die ik lease en om de angst voor de kots van Moffy niet meer durfde op te hangen vlak naast haar slaapplek waar Indy haar bijna echt nooit meer weg jagen kan , op zich mooi voor Moffy , maar het enige waar zij een materiële waarde aan verbinding is hun vacht , zelfs hun gevoel voor esthetica is volledig afwezig , dat zij in designland of kunstwereld zo beroemd gemaakt worden is omdat we er geen hond aan vinden , ik heb de evolutietheorie ook betwijfeld , ik denk nog altijd dat een hond geen directere afstammeling is van een beer , omdat honden gewoon zelden of nooit zo gedrongen overkomen zoals een kat wel met eigenlijk alleen maar langere poten en oren met een kortere snuit dan een beer , maar oké een hond had misschien ooit wel niet alleen een chou-chou als door ons mensen geteelde hond om er zo op te lijken , nee Gabrielle Orozco deed hier wat ik niet wist , en dat ruim tien jaar eerder of het was zelfs twintig , en daarom Harvey bedankt op sympathieke wijze voor mijn gelijk over mijzelf en anderen ; Who does not learn , may not teach , en dan is Nederlands toch een kuttaal zo , om die uit te leggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten