donderdag 19 februari 2015

De evolutietheorie en hier een Ijsbeer,

als we weten dat Wolven ons, ons huisdier de Hond bezorgden, dan is met dit gezicht van Anori de halfzus van Knut, het wel duidelijk, Katten stammen af van de Beren, gezien het gedrag tussen Katten en Honden onderling, en de houding van een Kat ten opzichte van een Hond, Wolven kunnen groot worden maar Beren nog altijd groter, en daarom heb ik dus eerder een hekel aan hoe er met mijn Opa's en Oma's en andere familieleden hun leven is gespeeld, dankzij dat soort dingen als niet alleen EricErik zijn gedragsstoornis en die van anderen, maar dus ook dat wat het graag uitbuit met hun namaakkerk, waardoor je van hun dan maar meer met ''Je God moet!", omdat je terecht dat ook zegt over wat zij willen, dat God het zo niet bedoeld heeft, dat is ten eerste iets gezegdelijks maar ten tweede ook de waarheid als het op natuur aan komt, dan zie je dat wanneer Anori bijvoorbeeld opgroeidt om moeder te worden, dat dit gegarandeerd niet een kind van Knut mag zijn, zelfs niet van zijn of haar overgrootouders of onmogelijk bijna hun achterkleinkinderen, daarom ben ik heus wel over meer dingen kwaad, maar dan zijn hun juist zo kortzichtig om zich kwaad te maken over mij, terwijl ik heel duidelijk wel weet dat ze dan weer willen dat het over hun gaat, en dat er geen enkele verwijt mag zijn over wat zij misdaan hebben, het misbruik maken van waar je om de volgende generatie beter maar over zwijgt, dat soort dingen, maar mijn Opa N., was dus duidelijk niet half zo geloofswaanzinnig soms, zonder die Vrij Gemaakte Baptisten hun waanzin, en daarom ben ik blij dat het allemaal nu wel voor waar is aangenomen, inplaats van dat het hun nog lukt mij voor psychotisch uit te maken, dit soort 'wapenloos' geweld, maar dat gezicht van Anori dat had mijn Opa ook wel gedaan, toch wel weer aangedurfd of tijdens zo'n gesprek toch al met mij die Oud-Aardscreationist te zijn, dus die combinatie van Bijbelgeschiedenis en evolutietheorie gemaakt, zonder deze verhalen op Blogger gaat hun gestalk toch nog steeds door, dus waarom dan maar weer zwijgen, hopelijk lukt het me ook weer om te gaan schrijven en zo, zonder mijn familie er bij te halen, op zich ook die dualisme, maar wanneer worden ze het lafste en het gemeenst, wanneer dat ook lukt, professionele dingen te schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten