donderdag 19 februari 2015

"Homo?"

mijn Vader, zijn Vader, en die Vader, ook aan mijn Moeder haar kant misschien niet helemaal zo perfect, maar dat was inderdaad pedofilie waar het met EricErik om ging, en dat in ruil voor fysieke mishandeling van mij door waar die het mee deed, maar ja op den duur was hij te oud om daar mee te chanteren, dus toch pedofilie ook maar toestaan, nee alles behalve dat, toestaan van pedofilie, maar homosexualiteit wel, mijn enige nog levende Oma kan dat ook wel aan, geen hartaanval van, wel van andere dingen, met daarom dus waar de chantage niet meer mogelijk was om hoe mooi hij gevonden werd, als die zelf belde vermist te zijn, was het, of is het beter om als homosexueel die geen pedofiel is een aangifte bij de Politie te doen wanneer ouders daar zelfs toestemming voor geven, wat mijn ouders niet deden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten