donderdag 19 februari 2015

Na dus die Naamloze Vennootschap,

die wij als Nederland zijn geworden, verder dus niet meer te noemen, moesten wij allemaal stoppen met roken, als cöperatie die je dan bent, geen land, of provincie maar bedrijventerrein, dan is het verstandiger te gaan bepalen wat goed is voor de staatsburger, nee werknemer, en zodoende is er een lobby ontstaat met bilateraal hun gelijk dus ook ongelijk, ik zelf ben eerst gestopt met kettingroken wat ik deed met ongeveer twee keer in de week, "Oeh er brand al 1 in de asbak.", geld weg gooien dus, maar gezien de hoeveelheid teer, nicotine en koolstof die dus in de longen terecht komt, moest de longvochtgehalte dus omhoog, met als resultaat die bruine klodders, rochels genoemd, maar het kost je wel het aantal eiwit in je bloed, sommigen krijgen zo misschien kanker, maar minder problemen met de hart en bloedvaten, tot dat de longen van het vocht de zuurstof niet meer in het bloed kunnen krijgen, na twintig jaar kettingroken, kom dat weet iedereen, ook ik deed dat, maar met weed hoeste ik veel meer uit dan rokers die dat er niet bij rookten, want een half uur geen normale sigaret wil hier en daar een roker soms ook niet, maar ik wel, lekker rustig en lacherig van, en mijn ogen ook een pretje voor ze, en ook dat droge hoesten deed ik niet, maar 'lekker nat', ook de zwarte slierten rook van het lassen wat ik deed, waren sommigen jaloers, letterlijk stammende jaloers op, stelletje Lubberiaanse slijmballen, een lepel extra magerine van als vleesjus, maar met die hoeveelheid extra longvocht is het nu dus terug gelopen na vier jaar, wat goed is, soms reageert het lichaam traag op nieuwe situaties, zoals niet roken, ook, met daarom dus dat hijgerige soms als een taaislijmpatient, 'moet' je dus weer roken, wat een taaislijmpatient absoluut niet moet want het is al te taai, maar hier dus of nog steeds taai geworden longvocht, van alle jaren nog steeds aan het afbouwen, of een staartje N1/H1 de Spaanse griep, want dat wel, ik wordt gezonder maar toch de Spaanse griep haar kinderen zijn nu gevaarlijker voor me, niet alleen open T.B.C. of een aanval met Sarin, maar dat wel niet een kleine tien keer per de eerste drie uur s'morgens drie keer zo grote rochels uit te spugen, en dan s'avonds bij het donker worden weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten