vrijdag 27 februari 2015

Net even wezen boodschappen doen ,

en weer dat soort P.V.D.A. schijnlinks mij geen echt links te noemen , maar mijn Basmati rijst wel te willen mee nemen ,  te netjes gezegd , stelen met die opmerking zelf tenminste wel echt links te zijn , terwijl ik er enorm van verzekerd ben het wel te zijn , links en ook dat getreuzel , met ''Heh Basmati ik wou dat ik die had." , dat er dan een stuk burgerongehoorzaamheid volledig verkeerd uitgelegd wordt , je moet niet van mij gaan jatten , maar van zo'n P.V.D.A.-er die na het sluiten van de verkiezingskantoren en daarna de eerste voorlopige uitslagen al aan verkiezingsbedrog blijkt te doen , die moet je bestelen , en niet een voormalig S.P. lid die Gemeente belastingen niet aanpassen aan de stille armoede niet echt S.P. vindt , maar zelfs raar want een V.V.D.-er huurt en dat van een P.V.D.A.-'kid' heel vaak , onder het mom van ''Ze betalen me zo veel zo doe ik tenminste iets goeds." , na hun werk blijkbaar of het zat drie jaar doorbetaald thuis als Rijksambtenaar , maar dan als 'schoolmeester' , zo'n brief niet begrijpen , en maar volhouden dat ik niet begrijpend lezen kan , zelfs die betalingsregeling van mijzelf net nog niet ten einde bracht , terwijl mijn brief juist ging over te veel ontvangen geld , dat zij van Menzis met geen enkele mogelijkheid maar kunnen laten zien wat ze deden met dat ontvangen geld .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten