zondag 22 februari 2015

Er is ook Whitexploitation , dat gaat weer ,

over ook wat er verkeerd is aan gedrag binnen Blackexploitation , het 'volksracisme' , op zich kan je het ook onpolitieke racisme noemen maar ik wil liever van dat onderwerp af , ook al moet C.N.N. daar ook mee door gaan , dat soort artikelen schrijven en plaatsen , een stel vieze witte anti-socialen die sporadisch Politie agenten en overheidsgebouwen beschadigen , en dan zie ik al een probleem dat met racisme niks te maken heeft , en in ruil voor strafvermindering pas bespreekbaar wordt met hun voornaam , en garantie dat er alleen maar mensen bij hun gejank en vertel zijn die hun liever niet kennen , hoh ik bedoel niet belangrijk vinden om 'stoer' gedrag te vertonen , of wel weten wat roughlove is inplaats van verwaarlozing , ik ben zo ver om te zeggen , '' Daar koos je zelf voor ! " , vanwege een blanke worden ze dan weer een 'racist' , oké ze zeggen dan weer alleen maar blanken te willen zien maar dan niet zulke zoals mij , met dan toch weer voor het vertrouwen wat ze van je willen handjeklap doen met zwarte of Aziatische drugsmisbruikers , tot dat er weer geld voor geweld te verdienen valt door iemand die hun sexueel misbruikt maar dat zien ze allemaal niet zo ,  of aankomt met de Bijbel , en dat met tatoeages die 'niggerlovers' ook hebben , even heel cru gezegd , maar zij zeiden ook gemene dingen , dus dan ik ook , liever trots op wat ik wel ben , inplaats van niet , dus die eerste indruk , blank en dan verder niet kunnen zien wat ik voor leven , niet perse , maar sommigen zeggen zo trots op hun huidskleur te zijn , terwijl het hun gaat om te verbergen waar ze terecht niet trots op kunnen zijn , hetzelfde als met religieus extremisme , het werkelijk alles missen wat ze wel weten , maar van liegen dat te moeten volhouden , ik heb ook politiek idealen of doelstellingen , en dat is niet van hun afkomen klinkt zo raar en dan lieg ik , nee zij kunnen anders zijn , dat willen ze wel , maar dan inderdaad niet meer dan wel dat mensen zoals mij daar niet bij zijn , dus dat het mij uit de buurt blijft vind ik prima .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten