maandag 23 februari 2015

Hier ook de regering ,

die dus financiële ontwikkeling in een negatieve spiraal graag voort gezet ziet , ook een lastig verhaal , niet alleen al over stalkers die gaan bellen 'voor' mij , terwijl ik ze liever dood wil , ook voor wat wel goed hun werk doet , wat Essent dus niet doet , en hier een excuus om even te lezen van wat de bladen die nog wel gekocht worden steeds duurder maken , hier in zie je dat Essent , met haar vieze vette ook staatskapitalistische communistische Stalin 'cultuur' iedereen meer laat betalen , voor wat zij niet doen , energiezuinig zijn , en daarbij ook nog eens groen produceren , dus in dit rijtje bespaar je meer geld door eerder opnieuw een A+ warmtepompdroger te kopen , dan een A+++ dat zie je , of ik want zo leef ik met geld , van mij dus niet meer die overgehaaste persoon die daar in trapt , een stickertje met Ja dit huis heeft Groene stroom dankzij Essent , met nu dus 'verliezen' beweren ze want we zijn allemaal zo energiezuinig geworden , zonder tikdoos CALCULATOR op zonnecol , 225 euro stelt geen FUCK voor in vijftien jaar , met Essent hun geparkeerde spaargeld 415 euro per jaar van de door hun bestolen consument , en dan beweren ze nu hun verliezen te hebben aan rechtzaken met mensen zoals mij , die dat voor hun betaalden .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten