zaterdag 21 februari 2015

De vrolijke Haai,

na de Gier, was de Haai als naam voor een vrouw, of die vrouw die zo'n naam kreeg duidelijk meer geliefd, en deze uit de brand zijnde situatie bevalt mij niet, de mondstuk is gelijk ook adapter voor alle andere stukken waar ik minder snel met de motor alles weg blaas voor het opgezogen wordt, en dan zijn er inderdaad kleine borsteltjes die wel passen maar niet goed schoon, met uit de motor dus stof waar mijn tandplak van begint te bijten gelijk, dus na mijn koffie tandenpoetsen en die kleine borstels 'stuk' maken, na het schoonmaken zodat die oude stofzuigerstang niet iedere keer Patex tape nodig heeft om hier op gezet te worden, maar die kleine hoekjes daar voor weer die Dyson ontwerp toen om die stof van dichtbij niet weg te blazen maar op te zuigen, nee de winkels met deze dingen blijf ik dankbaar, mijn vader leent die oude barbecue ook niet meer, met custard wat ik als vervelende verrassing had over mijn hygiëne thuis, maar, maar er is dus bij de concurrent of misschien ook bij hun, de mogelijkheid tot verpanding, en nee ik ga er niet aan beginnen, maar als er iemand moet dood vallen en toch weer niet, mooi dat het onze Amerika wel heel erg slecht nadoende regering niet is gelukt om deze winkels te verbieden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten