vrijdag 20 februari 2015

Dat doet die domme lul,

Alexander in die bovenwoning expres, met voorbedachte rade zodat ik met hem praten 'moet' over wat hij verkeerd doet, weer dat soort stalkingtactieken, heel veel vrouwelijke studenten zijn hier ook al zat van, ook van totaal mislukte studenten die met hun zusje liggen te neuken op een kamer die zij bezet houden, ook al heb ik liever ook dat die bovenwoning meer geschikt gemaakt wordt voor mensen met werk, een eigen toilet en douche zoals mij beloofd is, en dus niet voor misselijke vieze kutincestjunks die zo weer mijn fiets in gijzeling willen nemen in de ijdele hoop dat ik geen nieuwe slot koop voordat de Milieudienst deze gaat verwijderen, vandaag dus geen stofzuiger kunnen vinden, wel een kruimeldief, een uur kwijt met lopen, en iedere fietsenzaak verkoopt de ketting niet exclusief het hangslot, over onze 'moderne' Europees recycling gesproken, mijn fietsketting kan weer om gesmolten worden wat koolstofoxiden gaat veroorzaken, maar waarom moet dat goede slot er dan bij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten