zaterdag 28 februari 2015

Sinds ik weet ,

dat ik van die halter zo'n dikke stijve lul krijg raak ik die niet meer aan , misschien ook waar je een huisarts niet voor aan wil kijken als die voorzichtig probeert te vertellen daar niet zo mee te zitten , als je zo nog vaker wakker wordt , maar ja het doet zo zeer soms bij het ongeleidelijk van je zij proberen op je op je buik te draaien , maar voor Alison doe ik Alison ook daar mee niet naar de dokter die te hoge hartslag is misschien ook anders op te lossen , met meer water drinken , en vooral niet terug te vallen in het roken , de eerste drie dagen helpt de nicotine prima , maar heeft je lichaam weer vernauwingen en zit ik weer te denken dat ik iets niet goed doe , en die hartslag is weer hoger door die nauwere bloedvaten , vanmiddag die 'stofzuiger' daar neergelegd en ik kom nergens in verder , de afwas nog wel gedaan na het dweilen , en boodschappen maar mijn geld raakt op zoals ook mijn zorgeloosheid daar over met zo'n misschien wel gevaarlijk zelf geconstrueerde wapen , zo ver is Nederland nu , zoals Amerika niet meer moest zijn , daarom ook maar wat blij als Obama misschien de Republikeinen weer gaat aanklagen om Netenyahu uit te nodigen om waar ik het al over had , met toch vanmorgen hoe het kan Clinton mocht niet blowen in zijn studententijd had hij weedrook nooit ge-inhaleerdt en Monica Lawinsky nooit eens geneukt , maar wel die jurk 'vol' gekregen na een sigaar kwijt te zijn geraakt , en dan hypocriet , niet het juiste voorbeeld , na dus te zijn vertrokken voor Bush zijn vervroegde presidentschap , zegt een Newt Gingrinch dat het na alles oneerlijk was om zijn kans op president te worden om zijn twee extra relatie's , na het met zijn allen volhouden dat homosexuelen bij de Republikeinen beter af zijn , ik weet gewoon zeker dat Jeb Bush daarom ook wel opnieuw durfde toe te geven te hebben ge-inhaleerdt en weer uit te hebben geblazen , met dus nog steeds cart blanche zo voor je vrouw in een juwelierswinkel om het nieuwe fotorolletje wat zo daar door niet te betalen was tijdens de trouwerij , zijn jongste broertje kocht daarom nooit een nieuwe op de helft van het rolletje en wikkelde deze tijdens een Frank Zappa concert kapot , en dan dus niet van de weed denk ik dan , maar zo lang die poll er nog zo uitziet denk ik nog ruim meer dan een jaar en zit Amerika maar met twee kandidaten denk ik Jeb Bush en Barack Obama , ook al ligt Hillary Clinton voor op Obama nu , maar als er eerst weer 10.000 naar Irak moeten , dan na 1 combat contact weer 10.000 gelijk weer naar huis dan denk ik dat Obama toch meer geliefd is met , ''Laat ze doodvallen met hun allen daar." , dat gaat hij zo niet zeggen , maar om wat in je eigen land gebeurt hou je je mensen toch liever daar .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten