vrijdag 20 februari 2015

Dit waren tijden, waar ik ook zei, "Nee."

nu zo veel jaar later ben ik er tot zo ver mee uit de brand voor twaalf euro, dat een heleboel kleine betalingen of een deel van de grote een vierde deel nog meer gaan missen, dit is de nieuwe generatie kruimeldieven, die door een uitermate slechte vorm van vuil vasthouden in de grote reservoir in vergelijking met de oude kruimeldief door het zakje verkeerd om te hebben geplaatst, zodat het gelijk een grote prop wordt voor de zuiger in de binnenkant, met zo een vorm van Europese ''Dat mag, wij recyclen dus thuis daar te laat achter en ontslag wanneer ze gaan ruilen tijdens werktijd met liegen over ziek zijn is dan toch bij het ruilen een probleem, dan koop je maar een andere! ", zodat deze generatie kruimeldieven werden geprezen als de meest zinloze ding ooit, eindelijk sterk genoeg zonder de onoplaadbare batterij na zes maanden, en ik heb het vandaag al met Patex op mijn oude stofzuigerstang gemonteerd gehad, het is maar 600 Watt, en twaalf euro, met dus een zakdoekje voor de oude motor die het zo nog goed doet, maar het is niet het soort recyclen zoals de Milieulobby het bedoeld heeft, net zoals dat met die fietskettingsloten, domme lul weet dat wel, met die fietsketting van hem zodat mijn kettingschakel er niet door heen kan terug en los, met wel weer veel van die broodhomo's die er al achter zijn gekomen dat homosexueel zijn ook geen vetpot meer is voor iedereen, dus ook echte homosexuelen maar wat blij dat ik die kruimeldief nog kon vinden, omdat een nieuwe inderdaad drie tot vier keer zo duur is, met wel meer belastingen op herimport, maar ja voor niemand is het hier een vetpot, dus niets wordt er verkocht tot dat er weer subsidies en geld worden verdient.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten