zaterdag 28 februari 2015

Mijn vader vroeg mij 'altijd' ,

''Moet je schop voor je kloten?" , en ik denk dat ik maar niet meer ga uitleggen waarom , mijn hele opvoeding hetrosexueel zijn is dan toch meer door mijn moeder gedaan , Shogun , de A.B.C. weer Japanse meisjes , jonge vrouwen eigenlijk , maar oké mijn vader ook , de Amerikaanse vrouw idioom en toen werden alle Europese feministen boos , ook om Shogun maar hoe ironisch ook in de hele oorlog met Japan is het Amerika die nog het meeste met die cultuur te maken heeft , of er bij Dr.Spock in Star Trek wel zo over nagedacht is weet ik niet , maar te Green hornet wilde iedereen wel hier graag op televisie en dat ging niet door , de kille , hygiënische cultuur , met dus sterke scheiding van de mannen en vrouwen leid ook tot grote verschillen in arm en rijk , met verschillende interpretatie's over persoonlijke vrijheid in het algemeen , nee ik heb heel eerlijk veel meer Star Trek gezien op Zondag met Patrick Stewart , omdat op Duitsland 3 , het tijdstip op het etenstijd lag , maar ook waar wel opgevoed met het blote vrouwenlichaam , met een mid-broertje die begon te liegen , ''Ik wordt er te geil van.", om dan het mijn moeder te verraden als vrouwonvriendelijk gelukkig waren de hoeveelheid glimpsen dan maar kort en keek ik wel stiekem verder op mijn televisie boven , sinds ongeveer mijn tiende had ik dat , EricErik nog jonger natuurlijk en eerder kapot , hij had nooit geluk met electronica , want ja wie liegt , wie verdient dat dan .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten