maandag 23 februari 2015

Oh jeeeh , kattepis ,

op een oude rugzak , een rode toen , en die is al lang weg , meer dan tien jaar geleden , dus als iemand anders mijn grijze rugtas vermeden ziet worden , weet gelijk dat ik hun boodschappen niet steel ,  die ten eerste , maar ten tweede wat een vervelende irritante tweedegeneratie kut 'turk' , die hoogstwaarschijnlijk in bankengebouwen van A.B.N.Amro gelijk verwijderd mag worden , als ook die fiets die mijn fiets dan wel niet meer in gijzeling neemt , maar mijn veilgere fietsslot nog wel , en omdat ik die ketting niet kwijt wil , zet ik terecht dat slot er op , en kan die ontiegelijk irritante tweede generatie kut 'turk' een telefoontje van mij naar de Politie verwachten wanneer die het nog eens weer probeert , ook al leest die graag mijn weblog's , dan nog denk ik dat ik betere vrienden heb , omdat ze niet als 'versiertruuk' tegen vrouwen liegen in een bandje te spelen , of dat ze in banken rond hangen om wachtwoorden en toegangscodes te gaan onthouden , nee van die negatieve trends , en die loonlijst van B.N.N. samen met de V.A.R.A. dus te groot , waardoor sommigen al weer voor het volgende belastingvoordeel zijn gaan scheiden , en dan heb ik het over mensen die dus achter jaar geleden zaten te gluren in mijn woonkamer zonder mijn toestemming , al helemaal voor het gebruik van die fysieke integriteitsschennis geen toestemming hadden door over te gaan uitzenden , met een oproep om je aan te sluiten bij een politieke radicale groepering die ze niet waren , maar wel te weinig tijd hebben om hun eigen tas te wassen , zoals ik wel met mijn boodschappen voor een maand soms alles in maar 1 week , waar zo'n walgelijke misbaksel met zijn fiets bij mijn fiets blijft wachten tot ik naar buiten loop .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten