vrijdag 27 februari 2015

Ik kan met alles wel vliegen ,

ook Netenyahu kan dit goed vertalen denk ik , ik mijn Facebook weer niet , met in Frankrijk een zusje die getrouwd is met een Algerijn ook daar begrip voor , dus dat probleem van oorlog zie ik ook wel , je vergeet niks dat denk je , en nee geen Tweede wereldoorlog speech , Koude oorlog dat weer terug heerlijk , dat ben ik , zonder Sadam Hussein en Idi Amin dat wel , maar voor 'mij' meer controle op alle mensenrechten en vooral op de economie , die , ik zie eerlijk gezegd in de economie , zoals deze grote onbekende genoemd wordt bij nog meer tegenvallers voor wie democratisch gekozen is , maar vooral voor wie nog democratisch koos voor diegenen een grotere gevaar voor de hele wereld , dan in Irak , neem dan veel beter I.S.I.S. om langs te komen en dan is er wel meer duidelijk over wat je met Iran ook niet kan zeggen , nog altijd zullen er wel meer Iraniërs vertrekken uit Iran , maar met onze Nederlandse J.P.Balkenende vertrokken er nog altijd tien keer meer mensen per jaar , dan de 7000 mensen vanuit Israël , niet om niks vind ik de economie als grote onbekende maar altijd boven democratie staande onbekende een groter gevaar , dan iedere domme lul zoals Jihadi Jhon die graag voor deze onbekende werkt blijkbaar , hoe het lukt om in ieder werelddeel alles maar weer te duur of te duur te maken is mij een raadsel niet eens maar nog lastiger om uit te leggen dan wat Netenyahu wel of niet zou moeten doen , en dan nog in alle respect voor ook de Palestijnen dat het niet aan iemand ook maar is om hem dat te laten doen , dan alleen maar aan hem zelf en dat is niet bang zijn voor nog weer dat soort tijden als toen de Koude Oorlog begon , omdat de daadwerkelijke vijand toen ook een tijdlang een bondgenoot was van Amerika , zonder bedreiging maar iedereen denkt toch ook wel dat , dat wanneer Rouhani beloofd om niet ook nog in Syrië te gaan vechten , tegen de oude vijand die niks democratisch wil , dan is dat al een betere belofte voor mij zoals hun in Israël over het niet hebben van een Atoombom , liever zie ik al helemaal geen nucleaire energie , maar die grap maakte ik al , ''We can only check that way deep as with you , no , please stay do sit down... " met dan niet officieel met Obama te praten , maar wel zoals de democratische regels het toestaan met een speech die op tape staat zo gezegd , net als dat Israëlische piloten onze piloten nooit trainden voor de ondersteuning van uit de lucht tegen I.S.I.S. , daarom is er reden te meer tot die Koude Oorlog , ook voor de Russen lachen waarschijnlijk omdat er niet tegen elkaar ge-oefendt gaat worden dat weet ik nu al .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten