vrijdag 27 februari 2015

De zo veelste verwarring ,

ik wacht op Alison , maar in zes uur tijdverschil is het daar nu 7 in de morgen , maar Alison reageerde nu op Tweets waar op gereageerd is om zes uur s'morgens , uh in ieders geval plaatste zij om twee uur s'nachts daar Tweets over dit , en is vier uur later al weer aan het reageren , volgens sommigen is deze jurk wit met goud (kaki kan ook) en sommigen hun scherm instellingen zijn zo slecht dat het gaat om een andere jurk , ook dat kan ik heb even niet opgelet maar ik ben sjacharijnig , ik heb Menzis betaald en toch zeggen zij om een gemiste termijn zeggen wij de afbetalingsregeling af , en sturen wij zonder aftrek van de wel betaalde termijnen alles als openstaande naar de deurwaarder wat er met ruim €300,- gebeurde of gebeurt krijg ik weer geen informatie over , zes uur s'morgens hier , en twaalf uur ongeveer kijk dat soort fout berekeningen moet nog kunnen , ook al scheld je niet , maar in financiële administratie niet , met nog een hele klus te durven te bellen naar mensen waar het bedrag wel klopt dus , ik wil weg uit Nederland ik wil zo graag weg daarom om dat soort moeilijkheden , door ook nog eens mensen die beweren dat je hun te intelectueel aanpakt , maar vinden dat je te weinig leerde .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten