woensdag 18 februari 2015

De smerige handen,

sommigen hebben nog een officieel bedrijf die dure ooit eens toiletbrillen weet te repareren, met zelfs nog de reparateur een koekje en thee aan te bieden, om te kijken hoe die reageert, het nadeel is wel dat Nederlanders dat ook wel wilden doen met hun opleiding, maar toch het is dan alleen wanneer zo'n vrouw wat wil, maar toch die rekening betaald via de baas zijn kantoor en dus administratie, die wereld is nog steeds onbetrouwbaar dankzij huisbezoek is er wel eens gedacht en gezegd, het vreemdgaan ideaal is er nog denk ik, en ik ben daar niet blij mee om ook dat soort dingen, toiletbrillen kunnen altijd wel gerepareerd worden of vervangen, maar de werkgelegenheid verdween er wel door, of door zo'n thuisbezoek waar niets schoon was, zo'n persoon thuis die niet trouw is, of die wel trouw is maar wie komt repareren niet, en dan is prostitutie eigenlijk niet zo'n probleem heel snel gezegd, met als resultaat nog steeds geen mooi werk, inpak werk, of assemblage werk, met als resultaat een stofzuiger die na eindelijk gevonden schroeven die ik losdraaide weer niet kon repareren dankzij klikverbindingen, jammer dat dit soort werk weer komt door wie er niet voor is opgeleid, en geen hoer wil worden vind ik prima, vind ik juist goed dat wanneer je geen hoer wil worden je dan dat soort werk gaat doen, twee dingen bij elkaar en klaar, mijn eigen probleem nu wel is dus niet oude kabel als nieuw te kunnen plaatsen, en tegelijkertijd kun je afvragen is het niet beter om dan ook administratie zo gemakkelijk te maken, altijd te repareren?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten