zaterdag 28 februari 2015

Ik wil daar niet aan beginnen ,

dat ik wacht op Alison is en blijft meer nobel , dan een Jihadi Jhon die zijn huwelijk niet zag door gaan door een arrestatie die de Engelse veiligheiddienst hield op hem in 2010 , wat wel waar is, dat het meer nobel is , sinds 2010 wacht ik steeds serieuzer Alison dat wel , maar een Duizend en 1 nacht sprookje is het niet , dat ik als enige mannelijke harem persoon geen enuegh ben dat wel , ik bedoel te zeggen dat ik niet van plan ben Alison en mij alles omvattende voorbeeld voor de Arabische wereld te stellen , omdat ze het zelf moeten doen , toestaan dat de wereld veranderd ook met eigen voorbeelden , Netenyahu die er nog niet aan toe is een op het eerste gezicht Afrikaan als President te moeten zien , of dan hun buitenlandse zaken moet regelen met een vrouw , in de eerste zin denk ik ook dat Netenyahu geen racist is , of tegen emancipatie , maar de scheldpartij niet zo te laten klinken als je even je gelijk niet kreeg dat is moeilijker voor iemand van zijn leeftijd denk ik dan voor die van mijn leeftijd , met inderdaad heus een verschil tussen mensen van mijn leeftijd en Netenyahu zijn leeftijd , waarmee het ook niet zo zwart-wit te stellen is in generatie op generatie , maar ik denk wel als ik in het kort de homo-emancipatie er bij neem dan zijn we allemaal heel gemakkelijk wel weer vrienden denk ik .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten