dinsdag 17 februari 2015

Mijn stofzuiger,

die kabel te hard aangetrokken, en nu dus te weinig Watt of gewoon af die stofzuiger, met nog steeds hun ridicule gestamp op momenten dat ik een video kijk over het weer wat Alison tegenhoudt om te kunnen gaan vliegen, gelukkig ging ze niet naar het Zuiden van Amerika om daar op het vliegtuig te stappen, maar iedere keer weer denken ze met strooplikken dat ik dat soort gedrag vergeef, en dat is nee, omdat ik hun geen advies hoef te geven wat zij omzetten in iets om mij te irriteren, zodat hun nachtelijk bezoek hun nog meer op kosten jaagt, dat weten ze, punt is dat EricErik mij niet bij hem of hun broer wilde hebben toen, omdat ik dat daar ook voor EricErik afdwong, dus waar zij het vandaan halen mij fantastisch te vinden, terwijl ze dat niet eens een dag vol kunnen houden, met dan weer aan alle kanten laf en irritant te zijn, maakt nu dat elke kans om met hun te gaan praten, weer niet bestaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten