dinsdag 17 februari 2015

Voor die spiegel,

is het alles behalve spat, die witte kop nog niet op die puist, maar wel genoeg gegeten, ramen schoonmaken dat wil ik wel maar dan heb ik weer dat risico dat ze op 'onverklaarbare' wijze weer zo volledig psychisch doordraaien over hoeveel beter alles bij mij zo op de eerste indruk is, ook al ligt mijn verf werk ook achter, maar op mijn voordeur niet al meer dan tien jaar, oké die kozijnen van hun dat ging goed, maar dat was ook omdat ik de hoop had dat ik eindelijk normale buren zou krijgen, sommige waren normaal, normaler dan mij, maar toch was er daarmee te leven voor hun en mij, zonder oordoppen, scheldpartijen, gestamp, problemen met mijn internet, nee ideaal, maar die buren voordat geschilder waren de laatste van die familie waar ze het van overkochten, met als resultaat daarna weer van die probleemstellingen waar privacy alleen maar over verdient is wanneer zij hun ziekte, wat hun sexuele gedragsstoornisstoornis is, het is geen eetwedstrijd of onderwater blijven zonder fles, maar echt een afwijking die zij anderen ook willen bezorgen als dreiging, kijk en dan mag het er wel over als het moet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten